Social Media Nieuws

Snapchat lanceert ‘Lens Web Builder’ om de creatie van AR-lenscampagnes te vereenvoudigen

Met de AR Lens-advertenties van Snapchat die aanzienlijke betrokkenheid en interactie in de app stimuleren, wil het platform nu meer merken de mogelijkheid geven te werken met een vereenvoudigde AR Lens-campagne-optie waarmee bedrijven aangepaste lenzen kunnen bouwen op basis van vooraf gemaakte sjablonen en / of Snap’s bibliotheek met 3D-objecten. Het nieuwe proces, genaamd ‘Lens Web Builder’, stelt je in staat om binnen enkele minuten…

Lees meer

LinkedIn lanceert Spotify-afspeellijsten voor loopbaanontwikkeling

LinkedIn heeft onlangs een nieuwe reeks afspeellijsten op Spotify gelanceerd om uw professionele ontwikkeling op verschillende gebieden te volgen. Zoals je hier kunt zien, zijn de afspeellijsten opgesplitst in verschillende onderwerpen, waaronder ‘Women at Work’, ‘Never Give Up’ en ‘Verfijn en focus’ – dat is voor wanneer je je LinkedIn-profiel aan het polijsten bent. Tik op een afspeellijst en je ziet de lijst met nummers…

Lees meer

Instagram test een nieuwe optie voor videoreactie IGTV

Instagram lijkt te proberen een TikTok-stijl videoreactie-optie voor IGTV toe te voegen. Een nieuwe optie ‘Videoreacties’ die makers van IGTV in staat zou stellen kijkers op hun inhoud te reageren met eigen video’s.  Zoals je kunt zien in bovenstaand voorbeeld, gepost door reverse engineering-expert Jane Manchun Wong, is er een nieuwe optie ‘Videoreacties’ ingebouwd in het uploadproces van IGTV, waarmee kijkers, indien actief, met hun…

Lees meer